جــالــبــانــه ها از نظر من

هر چیزی که جالب و مفید باشه رو میذارم اینجا

هر چیزی که جالب و مفید باشه رو میذارم اینجا

من تو این وبلاگ چیزایی که بنظرم جالب بودن رو، از نوشته ها و داستان های کوتاه تا نرم افزار و اهنگ میزاشتم. از این به بعد این وبلاگ کمتر آپدیت خواهد شد و مطالب جدید در وبلاگ RealFriend.blogfa.com منتشر خواهد. منتظر حضور گرمتون تو وبلاگ هستیم.ممنون

سریال هایی برای دیدن

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۱۰ ق.ظ

The IT Crowd

سریال جالبیه و به درد گیک ها خیلی میخوره. این سریال محصول سال ۲۰۰۶ هست و امتیاز ۸٫۵ اش از imdb خودش دلیلی برای دیدن سریاله. داستانش هم در مورد دختریه که وارد شرکتی در زمینه فناوری میشه در حالی که هیچی از کامپیوتر سر در نمیاره؛ در ادامه، داستان توسط سه شخصیت که یکیش همون جنه و دوتای دیگه ماس و روی هستن، ادامه پیدا میکنه و شمارو به دنیای گجت ها و کامپیوترا میبره. پیشنهاد میکنم حتما تماشاش کنید.

Fringe

یعنی توضیحم بدم؟ :| دیگه از فرینج چی بهتر واسه تابستون؟ به مامور FBI رو با یه دانشمند ترکیب کنید تا یه سریال خیلی قوی در مورد ماورا و داستان های تخیلی علمی به وجود بیارید. اسم جی جی آبرامز هم کافیه تا شما حتما این سریالو تماشا کنید. سریال در قسمت هاش، داستان های متفاوتی رو دنبال میکنه، پس مطمئن باشید از دیدنش خسته نمیشید.

Supernatural

نمیدونم چندتا فصل ازش اومده، اما هنوزم که هنوزه این دوتا برادر طرفدارای پروپاقرص خودشونو دارن. داستان این سریال هم در مورد ماورا و تخیلیه و زیاد کاری با علم نداره اما از اونجا که گیک ها عاشقه دیدن فیلمای تخیلین، حتما عاشق این یکی هم میشن. پیشنهاد میکنم کم کم دانلودش کنید، چون زیاده دیدید از کار و زندگی افتادید!

Da Vincis Demons

تا اینجا که ۳ قسمت از این سریالو دیدم، واقعا عاشقش شدم! یعنی خوراک آدمایی مثله منه که دیوونه طراحی و ساخت گجت هستن. هرچند داستاتش به گذشته ها برمیگرده و زیاد ربطی به خود داوینچی نداره، اما به جرات میگم که دیدن این سریال، بدجوری ذهن آدمو به کار میندازه. داستان سریال در مورد داوینچی و جستجوش برای پیدا کردن یه کتاب به نام کتاب برگهاست که دیگه باید خودتون بقیشو ببینید. تماشای این سریال رو به افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی کنم!

دکتر هو

جزو سریال هایی هست که هیچ وقت دوست ندارم تموم بشه! از فصل یکش تا فصل هفتش، دنبال کننده این سریال بودم و با قاطعیت میگم که به عنوان یک گیک حتما باید این سریال رو تماشا کنید. داستان سریال در مورد مردی به نام دکتره که لقب ارباب زمانو داره و با وسیله نقلیش، تاردیس، به گشت و گذار در زمان میپردازه. داستان سریال به قدری قویه که امکان نداره از دیدنش خسته بشید.

بیگ بنگ

و آخرین پیشنهادمون! دیگه یعنی کسی هست که بیگ بنگ رو نشناسه؟ نمی شناسید :| خوب الان که دیگه گفتیم دیگه! برید و دانلودش کنید، شوخیم ندارم. ۶ فصله که دارم با این سریال زندگی میکنم و هیچ وقت از دیدنش خسته نشدم. به جرات، بیگ بنگ رو میشه جزو معدود سریال هایی نام برد که جدا از کمدیش، تک تک موضوعات علمی که در موردش بحث میشه، واقعی و حقیقی هستن و از دانشمندای معروف برای بیانشون استفاده میشه. داستان هم که در مورد چندتا پسره که خودم عاشق کاراکتر شلدونشون هستم و این چندتا پسر کارای عجیب غریبی میکنن که دیگه دیدنشون به خودتون برمیگرده، من هیچی ازش نمیگم تا برید ببینید و حالشو ببرید :

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۱
بهمن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی