جــالــبــانــه ها از نظر من

هر چیزی که جالب و مفید باشه رو میذارم اینجا

هر چیزی که جالب و مفید باشه رو میذارم اینجا

من تو این وبلاگ چیزایی که بنظرم جالب بودن رو، از نوشته ها و داستان های کوتاه تا نرم افزار و اهنگ میزاشتم. از این به بعد این وبلاگ کمتر آپدیت خواهد شد و مطالب جدید در وبلاگ RealFriend.blogfa.com منتشر خواهد. منتظر حضور گرمتون تو وبلاگ هستیم.ممنون

مرور یک مجله کامپیوتر فارسی سال 1380

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۶ ق.ظ

مجله‌های کامپیوتری قدیمی ایران کرده بودم.

با لطف یکی از خواننده‌ها، اسکن‌هایی از یکی از شماره‌های قدیمی مجله کامپیوتر در اختیارم قرار گرفته است که متعلق به سال ۸۰ است.

مرور این صفحات می‌تواند بسیار جالب باشد و در عین حال ما را به این فکر بیندازد که ۱۲ سال بعد کجا خواهیم بود.

- گوشی اریکسون t 39، فناوری WAP برای اتصال به اینترنت

001

یک دوره کوتاه چقدر از نرم‌افزارهای آی‌مش و کازا استفاده می‌کردم!

002

004

003

- هنوز هم رابط کاربری فلاپی‌ها و سی‌دی‌های مجله کامپیوتر را از یاد نبرده‌ام:

005

- فهرستی از برنامه‌ها: من تک تک این برنامه‌ها را تست می‌کردم. یادم می‌آید که نام و آیکون برنامه random burper را تغییر داده بودم و تحت عنوان یک برنامه تسریع‌کننده سرعت اینترنت به یکی از دوستان داده بودم، ایشان هم سر فرصت در جمعی روی سیستمشان برنامه را آزمایش کرده بودند، نتیجه بسیار دیدنی بود!!

006

007

- ویندوز سوت‌زننده!

008

c

b

a

86

79

013

012

011

010

009

منبع:یک پزشک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۳
بهمن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی