جــالــبــانــه ها از نظر من

هر چیزی که جالب و مفید باشه رو میذارم اینجا

هر چیزی که جالب و مفید باشه رو میذارم اینجا

من تو این وبلاگ چیزایی که بنظرم جالب بودن رو، از نوشته ها و داستان های کوتاه تا نرم افزار و اهنگ میزاشتم. از این به بعد این وبلاگ کمتر آپدیت خواهد شد و مطالب جدید در وبلاگ RealFriend.blogfa.com منتشر خواهد. منتظر حضور گرمتون تو وبلاگ هستیم.ممنون

این نقاشی ها دوبعدی هستن

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۰ ق.ظ

به احتمال زیاد از این نقاشیا که به شکل های سه بعدی به نمایش میان، زیاد دیدین به خصوص مدل های خیابونیشون که الان واقعا پرطرفدار شدن و حتی توی ایران هم یه بار مشابهش رو دیدم. به هرحال جدا از اینا، نقاشی هایی که امروز قرار در ادامه باهم ببینیمشون، واقعا کارای فوقوالعاده ای محسوب میشن و نشون از این دارن که هنرمندا تا کجاها میتونن پیش برن. باما باشین :)

نویسنده حرف قشنگی میزنه و میگه چشم های من، مغز من و باور من میگن که این نقاشی ها سه بعدی هستن در حالی که اینطور نیست و این آثار همگی دوبعدی خلق شدن. در مورد نقاشی ها هم باید بگم که یه هنرمند خوش ذوق ایتالیایی به نام Alessandro Diddi  پشت این آثار و گفته که میخواد این پیامو به بقیه برسونه که “چشم ها میتونن مغز روگول بزنن و کاری کنن که فرد فکر کنه اونجا واقعا چیزی وجود داره درحالی که اینطوری نیست.” در ضمن خوبه که بدونین آثار این هنرمند در سایت های معروفی مثل Daily Mail هم به نمایش درومدن و اگه دوست دارین کارای بیشتری رو ازش ببینین پیشنهاد میکنم یه سر به گالریش بزنین.

منبع:onever

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۵
بهمن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی