جــالــبــانــه ها از نظر من

هر چیزی که جالب و مفید باشه رو میذارم اینجا

هر چیزی که جالب و مفید باشه رو میذارم اینجا

من تو این وبلاگ چیزایی که بنظرم جالب بودن رو، از نوشته ها و داستان های کوتاه تا نرم افزار و اهنگ میزاشتم. از این به بعد این وبلاگ کمتر آپدیت خواهد شد و مطالب جدید در وبلاگ RealFriend.blogfa.com منتشر خواهد. منتظر حضور گرمتون تو وبلاگ هستیم.ممنون

شاید دیده باشید که بعضی‌ها با کمک موتورسیکلت حرکات جالبی می‌کنند، مثلا در سطح داخلی یک حلقه حرکت می‌کنند، اما آیا انسان با پاهای خود و بدون استفاده از هیچ وسیله کمکی می‌تواند آنقدر نیرو و شتاب داشته باشد که در سطح داخلی یک حلقه بدود؟!


چنین چیزی غیرممکن به نظر می‌رسد، ولی به تازگی توسط یک ورزشکاری به نام دامین والترز ممکن شده است.

برای دیدن این ویدیو میتوانید این نام را در اینترنت سرچ کنید:

Human_Loop_the_Loop_with_Damien_Walters_Pepsi_Max._Unbelievable

همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار ادامه مطلب رو ببینین.


پشتیبان مالی این تلاش عجیب و غریب PepsiMax بود، همین شرکت بود که یک حلقه بزرگ و مناسب برای این کار سفارش داد و در یک خانه متروک جای داد تا دامین، شانس خود را امتحان کند.

برای انجام کار، نخست محاسبات ریاضی انجام شد و مشخص شد که دامین باید طوری بدود که در قسمت فوقانی حلقه، سرعتش به ۱۳٫۸ کیلومتر در ساعت برسد، با این سرعت او می‌توانست بر شتاب گرانش زمین غلبه کند و به زمین سقوط نکند.

ابتدا تشک‌هایی برای ایمنی در کنار حلقه گذاشته شده و دامین، چند بار تلاش کرد، بعد از چند بار آزمون و خطا، او اطیمنان کسب کرد که از عهده کار برمی‌آید، تشک‌ها را با اعتماد به نفس برداشت و توانست با سرعت بدود و در سطح داخلی حلقه یک دور حرکت کند.


شاید برایتان عجیب به نظر برسد، اما دامین والترز که یک دونده آماتور در یوتیوب محبوبیت زیادی دارد و ویدئوهای او مجموعا تا حالا ۸۰ میلیون بار دیده شده‌اند!

منبع:1پزشک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی