جــالــبــانــه ها از نظر من

هر چیزی که جالب و مفید باشه رو میذارم اینجا

هر چیزی که جالب و مفید باشه رو میذارم اینجا

من تو این وبلاگ چیزایی که بنظرم جالب بودن رو، از نوشته ها و داستان های کوتاه تا نرم افزار و اهنگ میزاشتم. از این به بعد این وبلاگ کمتر آپدیت خواهد شد و مطالب جدید در وبلاگ RealFriend.blogfa.com منتشر خواهد. منتظر حضور گرمتون تو وبلاگ هستیم.ممنون

خدایا چرا من!

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۲۵ ب.ظ
قهرمان افسانه ای تنیس ویمبلدون (Arthur Ashe) آرتور اشی به خاطر خون آلوده ای که درجریان یک عمل جراحی درسال ۱۹۸۳دریافت کرد به بیماری ایدز مبتلا شد ودر بسترمرگ افتاد او ازسراسر دنیا نامه هائی از طرفدارانش دریافت کرد. یکی از طرفدارانش نوشته بود
:
...
چرا خدا تو را برای چنین بیماری دردناکی انتخاب کرد؟
آرتور در پاسخش نوشت :
در دنیا پنجاه میلیون کودک بازی تنیس را آغاز می کنند
پنج میلیون یاد می گیرند که چگونه تنیس بازی کنند
پانصد هزار نفر تنیس را در سطح حرفه ای یادمی گیرند
پنجاه هزار نفر پا به مسابقات می گذارند
پنج هزار نفر سرشناس می شوند
پنجاه نفر به مسابقات ویمبلدون راه پیدا می کنند
چهار نفر به نیمه نهائی می رسند
و دو نفر به فینال
و آن هنگام که جام قهرمانی را روی دستانم گرفته بودم
هرگز نگفتم خدایا چرا من؟
و امروز هم که ازاین بیماری رنج می کشم هرگز نمی توانم بگویم خدایا چرا من؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۳۰
بهمن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی